Skip to content
STENGT FOR SESONGEN !

EN LITEN KJEKK NYHET

Vi har fått oss webkamera på toppen.

Dermed blir det lettere å følge med på forholdene i bakken. Og er ikke utsikten der oppe rimelig fantastisk?

Klikk på bildet så ser du hvordan forholdene er akkurat nå.
PS! Ta kontakt om du ønsker at din bedriftslogo på kamera